Organizacija Beograd u pokretu ocenila je danas da gradska vlast već godinama sistematski krši Zakon o oglašavanju, koristeći javni novac za samopromociju umesto za potrebe građana.
U saopštenju Beograda u pokretu navodi se da na bilbordima širom Beograda stoje poruke “Socijalno najodgovornija gradska uprava”, iako Zakon o oglašavanju Srbije izričito zabranjuje upotrebu superlativa tipa “naj”, osim ukoliko postoji objektivan dokaz koji potkrepljuje takvu tvrdnju.
Prema oceni te organizacije, jasno je da gradska uprava ne može dokazati da je “najodgovornija”, te je takvo oglašavanje obmanjujuće i protivno propisima.
“Član 11 Zakona o oglašavanju jasno definiše da se obmanjujućim oglašavanjem smatra svaka poruka koja može dovesti potrošače u zabludu i navesti ih da donesu odluku koju inače ne bi doneli. Upravo ovakvi slogani gradske vlasti predstavljaju školski primer obmanjujućeg oglašavanja”, poručili su iz Beograda u pokretu.
Beograd u pokretu ističe da građani Beograđa zaslužuju da se javni novac koristi za unapređenje kvaliteta života, a ne za lažne slogane i politički marketing.


Comments are closed